Haishhhh tak boleh tido. Rasanye Im in a state of conpius ngan diri sendiri. Camm...sket2: betul ke ape aku buat ni?? I made a wrong decision ke?? Is this for real??? Slap3x (tampar diri sendiri).
I miss my old me sometimes. Rasa cam nak fly back kat zaman dedulu tapi ngan a better me which memang tak make sense langsung la permintaan hati aku ni kan. And thats why u have to use ur brain kikin!!
Stil dalam mode bermalas2-an. Cam nak rileks je. I've no holidaysSS yet (or should i use the word 'anymore'). Cam gler sucks wehhh. Lame gler ko kinnn. But yeahh financial pun tak mengizinkan so have to find out cara lain untuk berholiday dengan konsep penjimatan berganda. At the moment not attending any conference so lagi la rasa cam wehhh gile tak meluas empayar kawan-an aku. Balik2 muke same, topik same, environment same (sorry friends but i stil love alllllll of u okay).
Rasa cam lambat sangat plak nk tunggu ke hujung tahun ni. Hmmm.... I miss you!!! Errr not u. But you. Eh eh! no no tepi sket. Haa.. YOU! (u know who u are)