6 Jul 2013

The vow

Tadi first time aku tengok citer The Vow from A to Z. Sedih citer tu especially part when the husband dah start fed up and masa dia buat2 cam takde pape even the wife treat dia cam ape je. And lagi sadis sebab it's based on true story.

Im not so well today. Rasa cam arrghhh! Tapi iman kata sabar. TETAPI sebab iman tak kuat mana so arrghh tu lagi lebih dari sabar~ (no good kikin2x).

I miss someone like tahap HEYYY, I MISSSSS YOU this much (sambil depa tangan and kangkang kaki untuk memberi ilusi rindu banyak2 juta2 lemon). But well, in life memang u have to face benda2 macam ni. Benda yang setiap hari aku doa that feeling will go away (but still...).

But thats okay. I take it as: sure He has better plan for me. Even seriusly aku memang have no idea about that 'better plan' tapi i believe semua yang jadi mesti ade hikmah. Every clouds has a silver lining gitu bak kata omputihnya. Ni yang buat jantung iolss debar2 ni. Suspen sangattt. Auuwww!